24.4 C
Malaysia
Friday, December 3, 2021

Lelaki Ini Memasang Tar1ng Besar Di Mulutnya, Habis RM3000 Untuk Pembed4han

Seorang lelaki berasal dari bandar Iguatemi Brazil, membuat tatv di hampir keseluruhan badannya, serta mengubah dirinya menjadi penampilan ‘0rc’ dengan memasang dua tar1ng palsu gergasi yang diletakkan di barisan gigi bawah.

Dia membelanjakan kira-kira RM3000 untuk memasang sepasang tar1ng besar di gigi bawahnya untuk membuat dirinya kelihatan seperti 0rc, makhluk yang menakutkan.

Dia mengatakan pertama kali membuat tatv pada usia 15 tahun dan sejak itu dia ingin menambah lebih banyak tatv dan mengubah bentuk tubuhnya, menjalani beberapa prosedur yang membuatnya kelihatan agak unik.

Turut memiliki sepasang mata hitam

Lelaki berusia 41 tahun ini turut memiliki sepasang bola mata bertatv hitam, sekitar 80 peratus tubuhnya ditutup dengan tatv, lidah terbelah, beberapa implan subdermal dan telinga yang dihiris. Namun, pengubahsuaian di mulut inilah yang menarik perhatian kebanyakan orang.

“Saya cuba menjadi diri sendiri, ini adalah idea saya sendiri, inspirasi saya datang dari hati, saya tidak diilhamkan oleh sesiapa pun,” kata lelaki 0rc itu.

Peminat pengubahsuaian badan dari Brazil ini mengakui bahawa dia gembira dengan penampilannya yang unik, tetapi dia mengakui bahawa dia tidak begitu disukai oleh rakan dan keluarganya.

“Ibu saya tidak menyuka1nya, ayah saya tidak bert0lak ansur dan rakan-rakan saya merasa peIik. Namun itu sama sekali tidak mengubah minat saya,” ujarnya.

Sumber: Info Malaysia

Artikel Berkaitan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

155,472FansLike
21,554FollowersFollow
15,442FollowersFollow
- Advertisement -

Artikel Terkini