23.5 C
Malaysia
Tuesday, October 19, 2021

Pemuda 0KU Ini Niaga Krepek Tambah Sumber Pendapatan Harap Sokongan Nitizen

Pada waktu ini, ramai yang mencari pendapat dengan berniaga atas talian. Walaupun perkara ini agak baru untuk sesetengah orang, namun akibat p4ndem1k ini, perniagaan atas talian merupakan satu langkah yang perlu dipraktikkan.

Menurut artikel Siakap Keli, Bagi seorang lelaki yang bergelar 0rang kvrang upaya (0ku) ini tidak menjadi penghalang untuk mencari rezeki yang haIaI bersama sahabat karibnya. Bahkan kegigihan yang ditunjukkan berjaya membuatkan warganet berasa sebak dan terharu.

Perkara ini mula tular apabila Daniel Cheng yang berusia 30 tahun ini menggunakan medium Tw1tter untuk mempromosikan jualannya kepada orang ramai. Semangat inilah yang kita mahukan, tidak k1sah dengan kekvrangan diri dan sentiasa p0sitif.

Hi semua. Nama saya Daniel seorang 0ku bekerusi roda berumur 30 berstatus anak yat1m p1atu. Di sini saya ingin memohon b4ntuan dari kamu semua untuk membeli kerepek dan biskut yang saya jual ni kerana saya ingin mencari rezeki yang lebih bagi menampung kos kehidupan saya seharian.

Saya pon ade menjual m4sk dewasa RM25 untuk 50 keping. J4ngan malu j4ngan s3gan untuk svpport saya.. Nak beri svmbangan pon boleh. Semua hasil jualan saya ini saya buat dengan sahabat karib saya.

Wassap saya di http://wassap.my/+60162758379 untuk mendapatkan m4skk atau k3rep3k sekarang.

Pembelian anda amat saya hargai kerana saya dapat menambah modal jualan saya. Terima kasih..

Sumber: Siakap Keli Portal

Artikel Berkaitan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

155,472FansLike
21,554FollowersFollow
15,442FollowersFollow
- Advertisement -

Artikel Terkini