21.8 C
Malaysia
Tuesday, October 19, 2021

(Video) Dengar “Ikan Keli” Terus Munt4h, Isteri Mengandung Suami Yang Alahan Buat Nitizen Terhibur

Biasanya kita dengar, ibu-ibu meng4ndung ini ada banyak ‘raga4m’ pelik yang ditonjolkan mereka. 4da yang mengidam makanan pelik-pelik, ada yang tak boleh hidu bau suami, ada yang asyik nak makan siang malam, macam-macamlah.

Selalunya yang kena ni isteri, tapi pernah tak dengar suami pun ‘terjangkit’ sekali? Jawapannya ya. Memang ada sesetengah suami yang apabila isterinya mengandung, dia pula yang lagi banyak muntah.

Inilah yang dialami oleh warga T1ikTok, Nurakirah. Katanya, dia sedang sarat mengandung tapi suaminya pula yang ada alah itu ini. Menariknya, alahan suaminya agak ‘rare’.

Suaminya cukup ‘p4ntang’ kalau dia sebut ‘ikan keli’, asal dengar terus munt4h. Mungkin ada sebab-sebab tertentu yang kita tak tahu. Jom tonton video yang dikongsikannya ini.

@nurakirah_

Siapa suami dia mcm ni ? Kita yg mengadung dia pulak dpt alahan tu 😂😂 klau ada komen laa 🥰 moga masuk fyp ##fypツ ##fypdongg ##fyp ##fyp

♬ bunyi asal – @IG : @nurakirah_

Video ini berjaya ‘menggeletek’ hati ribuan netizen lain. Rata-rata mereka cukup terhibur dengan karenah si suami tersebut. M4ka dengan itu ada juga yang berkongsi pengalaman mereka.

“Harap biar suami aku pulak kena camni..”

“Kita alahan teruk laki steady je..”

“Umi mengandung, abah yang teruk”

Sumber: Siakap Keli

Artikel Berkaitan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

155,472FansLike
21,554FollowersFollow
15,442FollowersFollow
- Advertisement -

Artikel Terkini