21.8 C
Malaysia
Tuesday, October 19, 2021

GADIS CANTIK DISANGKA SIMPAN USUS P3N4NGG4L

Setiap orang ada tabiat masing masing kan?Ada orang nak tido mesti ada banyak bantal. Ada org nk kene ade brg yv duirg sayang untuk tido.

Penuh katil.Ada orang mesti peluk teddybear baru boleh lelap.Dan tak kurang juga yg menyimpan “bantal busVk” yg dianggap benda wajib utk dig3nt3l sebelom terlelap.

Bau b4nt4l busVk berbeza-beza… Tidak akan sama bau nya. Walaupun tertukar,pasti akan cam juga.. Itulah b4nt4l burVk yang selalu m3ngh4ntui ibu bapa dewasa ini.

Lagi parah bila tak ada bantal busVk memang susah nak lelap.Rela tak tido kalau kh4zan4h h4rta k4run ni tak ada.

Yg menarik pasal gadis cantik ini,beliau memiliki tabiat menghiiidu b4nt4l busVk sejak dari tahun 1998 dan masih disimpan sehingga ke hari ni.

Dah 23 tahun WOW!!!

Menerusi video yang dimuat naik oleh Intan Normala di akaun TikTok, dia menunjukkan bantal busvknya yang digunakan sejak tahun 1998 sehingga ke hari ini bersamanya.

Di dalam video berkenaan memaparkan keadaan bantal berkenaan yang hampir h4ncvr dan sehingga dia terpaksa menggunakan pin untuk membetulkan bantalnya.

Malah Intan dilihat masih mengh1du c3b1san-c3b1san k4in b4nt4l kesayangannya itu.

Video berdurasi 15 saat itu meraih lebih satu juta tontonan serta mendapat lebih 73 ribu tanda suka.Meskipun ramai yang menyuruh wanita berkenaan membuang b4nt4l busvk itu kerana sudah tervk, namun dia engg4n membuangnya dan mengatakan bahawa orang lain tidak akan faham bagaimana rasa sayangnya terhadap b4nt4l busvk.

Menjengah ke ruang komen, rata-rata warganet terkejvt melihat b4nt4l busvk berkenaan yang sudah hampir hancvr itu. Malah ada juga di antara mereka mengakui bahawa tidak semua orang memahami ‘nikmat’ mempunyai b4nt4l busvk.

“orang lain tak akan faham”

“Mula mula ingatkan u$u$ p3n4ngg4l”

Setia lain macam gadis cantik ni.Memang sesuai sangat dijadikan isteri..Ada sesiapa nak cuba nasib?

Tapi mesti tido bersama b4nt4l busVk tu lah!Anda sanggup?

Sumber : innnnnn_tan

Artikel Berkaitan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

155,472FansLike
21,554FollowersFollow
15,442FollowersFollow
- Advertisement -

Artikel Terkini